28.3.2007

Vappu 2007

Tästä se kaikki alkaa nimittäin erilainen vappu tapahtuma. Yhteiskristillinen Vappu 2007 tapahtuma on järjestyksessään nyt kolmas. Tule nauttimaan hyvästä menosta ja musiikista.

Itse asiassa kaikki alkoi jo muutama kuukausi sitten ja valmistelut vain kiihtyvät vapun lähestyessä. Minä olen kyseisen tapahtuman turvallisuusvastaava. Paljon on ollut tekemistä ja vieläkin riittää hommia hoidettavaksi ennnen vapunaattoa. Tämä on siinä mielessä ollut mielenkiintoinen projekti että olen oppinut paljon uusia asioita ja näkökulmia. Eteeni on tullut esimekiksi laajamittaisen turvallisuussuunnitelman tekeminen. Mikä on sisältänyt minulle muutamia uusia asioita joita on joutunut ottamaan huomioon suunnittelussa kun aikaisemmin nämä vuodet olen ollut totuettamassa muiden suunnitelmia. Toinen asia mikä on myöskin tuottanut jonkun verran päänvaivaa mistä saada riittävä määrä järjestyksenvalvojia paikalle vapunaattona vapaaehtoispohjalta mutta tämäkin asia on saatu hoidettua hyvin kuntoon pienellä ja vähän isommallakin sinnikkyydellä.

Vietä erilainen Vappu 2007

Ei kommentteja: