19.4.2007

Kaikki mulle heti ja nyt

Ihmisten itsekkyys se vaan lisääntyy vuosien kuluessa. Miksi kaiken pitää tulla nyt ja heti ja mulle muista välittämättä. Tämän itsekkyyden lisääntymisen on varmaankin huomanneet kaikki asiakaspalvelijat. Nykypäivän lapsetkin ovat jo nuorella iällä kovin itsekkäitä ja ylimielisiä. Mikä on ihmisten tulevaisuus? Jos itsekkyys tästä vielä lisääntyy niin ristriidat ja ongelmat nousevat aivan liian suuriin mittakaavoihin ja siitähän ei seuraa mitään muuta kuin pahaa. Herätkää ihmiset tässä maailmassa on muitakin kuin minä, minä maailmannapa.
Myöskin toisten ihmisten kunnioitus on kadonnut tästä maailmasta. Ajetaan omaa aisiaa muista välittämättä kunhan vain itsellä on hyvä olla. Sen minkä olen näiden vuosien aikana oppinnut tehdessäni tätä työtä on, että kun kunnoitat ja arvostat toista ihmistä niin hänkin kunnioittaa ja arvostaa sinua. Kaikki me ihmiset ponnistetaan samalta viivalta olit sitten julkkis tai rantojenmies olemme kaikki ihmisiä emme sen enempää emmekä vähempää.

Ei kommentteja: