8.5.2007

Miksi?

Miksi ihmisten pitää purkaa pahaolonsa siihen syyttömään asiakaspalvelijaan, joka yrittää hoitaa työnsä mahdollisimman hyvin ja ohjeiden mukaan. Näitä tilanteita on sattunut vuosien varrella monia kohdalleni. Eihän se ole sen asiakaspalvelijan vika jos joku muu on myöhässä tai on muuten huono päivä se asiakaspalvelija on siihen täysin syytön. Se vain on niin että varsinkin näissä homissa kun huolehditaan toisten ihmisten turvallisuudesta niitä ohjeita tulee noudattaa vaikka asiakkaalla olisi kuinka kiire. Sitä kiukkua on aivan turha purkaa siihen syyttömään asiakaspalvelijaan, koska siinä on aina se riski että ohjeita ruvetaan noudattamaan kirjaimellisesti ja taas kuluu lisää aikaa. Me asiakas palvelijat emme ole pissineet teidän aamupuuroonne saati ole millään tapaa syyllisiä siihen että olette myöhässä se on vain ja ainoastaan teidän omaa syytänne. Muistakaa se että kun käyttäytyy asiallisesti palvelu on huomattavasti nopeampaa.

Hassu sattumus tänä aamuna
Olin taas kerran aamulla matkalla töihin ja siinä kuljin samaa reittiä kuten jokainen muukin aamu. Vastaan käveli kaksi konstaapelia jotka sitten ystävällisesti rupesivat jututtamaan minua. Ilmeisesti erääseen paikkaan X joka sijaitsee reittini varrella oli murtauduttu. Siinä sitten konstaapelit kysyivät minulta paperit ja asia oli sillä selvä. Täytyy kyllä sanoa että olivat harvinaisen asiallisia konstaapeleita. Eli siis oikea paikka mutta väärä aika.

Ei kommentteja: