18.6.2007

Onko sulla aivoja ollenkaan?

Otsikossa oleva kysymys esitettiin minulle männä viikonloppuna töissä kun en päästänyt asiakasta enään sisään pilkun jälkeen. Keskustelu aiheesta pääseekö hän enään sisään kumma kyllä loppui tuohon lauseeseen. Vaikka seisonkin siinä ovella ja saatan näyttää tyhmältä joidenkin mielestä ei se tarkoita sitä etteikö minulla olisi aivoja. Toinen kuolematon lainaus eräältä asiakkaalta joka pyrkii ravinotlaan sisään. Mä olen aivan päissäni mutta olen järjestyksenvalvoja. Olin hetkeä aikaisemmin evännyt pääsyn kyseiseltä henkilöltä. Vastasin tähän toteamukseen että sittenhän sä tiedät että mä en voi päästää sua sisään.
On muuten nykyään hirveän vaikeaa tunnistaa ihmisen ikää päälepäin. Moni nykypäivän 16 vuotias näyttää helposti noin parikymppiseltä varsinkin tytöt kun on meikkiä naamassa sun muuta. Olen tullut kysyneeksi paperit parilta 70 luvun lopussa syntyneeltä.

Yksi keskustelu vielä tähän loppuun nimimerkillä kun ei vain mene perille.
Henkilö X: Paljon maksaa sisään?
Portsari: En ota sua sisään sulla on jo tarpeeksi hyvät pohjat alla.
X: Paljon maksaa sisään?
P: En ota sua sisään.
X: Paljon maksaa tuoppi?
P: EN ota sua sisään
X: Paljon maksaa tuoppi?
P: EN OTA SUA SISÄÄN
X: Aijaa

Ei kommentteja: