15.8.2007

Uusavuttomuus

Kyllä tänäpäivänä huomaa, että ihmiset ovat todella uusavuttomia tämä koskee 40 ja siitä alaspäin. Ihmisiltä on hukassa esimerkiksi hukassa sellainen perustaito kun taksin soittaminen. Omassa työpaikassani ymmärrän ihan hyvin että soitamme takseja asikkaille, koska meillä on käytössä autobooking sekä meillä on paljon taksin tarvitsijoita jotka ovat ulkopaikkakuntalaisia. Mutta mitäs sitten tehdään kun tulee ongelmatilanne ennen taksin saapumista. Kuten tässä yksi kaunis päivä eräs asikas jolle soitin taksin menee ulos ja oven eteen tulee taksi mutta toinen ihminen ottaakin sen eikä varausnumeroa selvitetä. No tästä sitten tuleekin minun ongelmani, koska minä olen tilannut hänelle taksin tästä toisesta ihmisestä minulla ei ollut mitään tietoa joten se oli minun syyni kun en tiennyt oliko se nyt sitten oikea vai väärä taksi. Tästähän sitten syntyi se ongelma että asiakas vaati minua soittamaan uuden taksin josta kieltäydyin koska en voinut olla varma on taksi tulossa vai ei. Asiakas oli sitten mennyt itse soittamaan uuden taksin ja pääsin selittämään paikalle turhaan tulleelle taksille miksi ei ole asiakasta enään paikalla.

Ei kommentteja: